Elke Genreclub

Toen ik de achterflap van Rode Koningin, of in mijn geval 'Red Queen', had gelezen, leek het me een YA fantasy zoals alle anderen voor dit boek: vol met romantiek, rare namen en onorginele thematiek. Echter, dit boek verrastte me compleet. Het boek was zeker niet perfect en had inderdaad een beetje een onorginele thematiek, maar de manier waarop Aveyard haar wereld van Rode Koningin schepte, was geweldig. Je word compleet in de wereld gezogen waarin Mare leeft én komt eruit met een gevoel van extase: je wilt meer! Mare was een extreem 'likeable' personage, die opkomt voor de armen zonder superkrachten, die de Silvers wel hebben. De meerdere plottwisten die plaatsvinden kwamen totaal onverwachts en bliezen me weg! Aveyard zet al met al een fantastische, epische Young-Adult neer die iedereen zou moeten lezen! Dit boek is zeker een aanrader!

Reacties op: Nieuwe fantasy epic van Victoria Aveyard stijgt boven verwachtingen uit!

Bestel dit ebook vanaf  €5,99 bij