Allerlei soorten zoete recepten!

Elke 17 februari 2022
De zoete bakplaat van Rukmini Iyer is een heel fijn bakboek. Het staat bomvol met allerlei soorten recepten, van cakes en muffins tot taarten en brownies. Je kunt er vrijwel alles in vinden. Ook zijn de recepten niet onnodig gecompliceerd, wat wil zeggen dat je ze ook als beginner gemakkelijk kunt maken. Dat is fijn! Ook de smaakcombinaties die in de recepten voorkomen zijn erg smakelijk. Zo heb ik zelf al de dadelcake en de driedubbele gemberkoekjes gemaakt - beiden waren écht heel erg lekker. Daarnaast vind ik het ook fijn - ondanks dat het voor mij persoonlijk geen must is - dat de recepten aan te passen zijn op bepaalde diëten. Zo kun je de recepten diabetici-vriendelijk maken, glutenvrij maken of vegan maken. Dat is erg prettig, want die optie heb je vaak niet bij bakboeken.

Kortom: De zoete bakplaat is een must-have voor écht iedere bakliefhebber.

Meer recensies van Elke