Weer een mooi boek!

19 maart 2019
De kleine foutjes gaan weer verder, zoals we ondertussen al gewend worden. Het is wel redelijk irritant, maar gelukkig blijft het altijd wel beperkt.
Ik was ondertussen vergeten dat Alyss in dit boek kwam, in het begin, zo lang was het al geleden dat ik De Koning van Clonmel gelezen had. Een leuke verrassing dus! Crowley is ook altijd, trouwens. Dat is zo'n personage dat zo nu en dan eens opduikt, nooit voor lang, maar alles bij elkaar geteld krijg je toch een goed beeld van hoe hij is, en hij heeft ook altijd zo'n grappige rol.
Het is grappig als je uiteindelijk beseft dat Will, Arnaut en de rest ondertussen al wel een jaar of zes ouder zijn tegenover De Ruïnes van Gorlan. Geen idee hoe andere mensen daarover denken, maar ik vergeet dat dus constant. Ze lijken mij nog steeds dezelfde leeftijd te hebben, maar ondertussen moeten ze al wel een jaar of eenentwintig zijn...
8/10

Meer recensies van