Ton van der Stelt 19 februari 2013

Het eerste deel in een nieuwe reeks thrillers van Corine Hartman.
Jessica Haider is een rechercheur die in dit deel wraak neemt op de man die haar zoon vermoorde en denkt dat een zelfmoord van een 16 jarig meisje geen zelfmoord is. Het is een zeer verrassende vernieuwende zeer eigentijdse rechercheur, ze doet veel op haar eigen manier en of dat geoorloofd is, is een twee, maar spanning, wendingen, plots verrassende wendingen en ga zo maar, pageturners te over. Maar zo goed en kan het iedereen aanbevelen, voor vakantie helemaal uitermate geschikt, als verjaardagskado of zomaar cadeau geven of voor jezelf. voor de prijs hoef je het niet te laten slechts 15,00 voor een superspannend boek met een ongewone rechercheur. In zijn genre KLASSE !!!!!

oh je en dan vrouwenthriller zullen we dat maar vergeten het is een thriller voor iedereen voor vrouw en man voor man en vrouw.
Het is voor iedereen genieten.

Corine heeft een mooi begin gezet met dit eerste deel van een nieuwe reeks en we kunnen er denk vanuit gaan dat de volgende delen nog spannender worden, aanbevelingswaardig. Een thrillerschrijfster op eenzame hoogte. Klasse Corine. groet faceton

Meer recensies van Ton van der Stelt