Dit wordt een topserie!

Ursula Visser 02 juli 2019 Auteur
The First Demon van Tamara Geraeds is een echte pageturner, toen ik eenmaal begon werd ik er direct ingezogen en wilde weten hoe het verhaal verder ging.

Dante lijkt een gewone jongen, die vanwege de ziekte van zijn moeder nauwelijks tijd heeft voor iets anders dan voor haar te zorgen. Als de schoolvakantie begint en zijn vrienden allemaal afreizen naar landen als Italiƫ, is hij genoodzaakt om thuis te blijven voor zijn moeder.
Maar dan erft hij een huis, en verschijnen er Demon-kaarten op zijn deurmat. Het huis herbergt meer dan alleen maar spinnenwebben en oude meubels. Wat? Dat moet je zelf ontdekken!

Ik raad dit boek ten zeerste aan. Het heeft spanning, magie, mysterie en veel meer. Dit wordt een topserie!

Meer recensies van Ursula Visser