Heerlijk verhaal

Amarins 25 april 2020
Het verhaal begint met Lilly en Molly die afreizen naar Wales. Ze reizen af naar het kasteel van David Jones. Molly zal hier de tuinrenovatie voor haar rekening nemen. Molly gaat zich inderdaad met de renovatie van de tuin bezighouden en Tilly wordt door David mee gevraagd op antiekjacht. Al gauw is Tilly helemaal weg van David. Maar hoe zit het eigenlijk met David? Hij geeft aan dat hij uiteindelijk niet de eigenaar van het hotel is maar dat er nog een David Jones bestaat? Gelooft Lilly dit? Ondertussen wordt Lilly steeds gekker op Jones maar kan ze hem vertrouwen?
Het is een heerlijk romantisch verhaal. Wat mij betreft hier en daar wat te kort door de bocht, had iets uitgebreider gemogen. Dingen volgen elkaar snel op waardoor je soms het gevoel hebt dat het allemaal wat te snel gaat. Personages zijn leuk beschreven en er zit veel humor in het verhaal. Af en toe tovert het verhaal een dikke glimlach op je gezicht. Al met al een heerlijk romantisch verhaal maar had van mij net iets langer gemogen. Ik heb er van genoten!

Meer recensies van Amarins