Kitty Huijbers- Ze komt te dichtbij

Amber Drenth 12 februari 2024
Charlotte heeft het perfecte huwelijk. Ze is al jaren getrouwd met Frank en samen hebben ze 3 kinderen. Plots staan er twee vrouwen aan de deur, Sara en Lieke. Wie zijn deze vrouwen en wat voor aandeel heeft Frank? Charlotte en Frank zijn getrouwd tot de dood hen scheidt. Tenminste, daar zal Charlotte wel voor zorgen!

Het verhaal begint eerst bij een ongeluk, dit trekt direct de aandacht. Wie zit er in de auto en wat is er gebeurd? Daarna tel je langzaam af naar het moment van het ongeluk. Je leest in hoofdstukken vanuit Sara of Charlotte met in de titel beschreven hoeveel tijd het is voor het ongeluk.
Vanwege de korte hoofdstukken en de vlotte schrijfstijl leest het lekker weg. Het plot is verrassend met een leuke twist en had ik absoluut niet verwacht.

Kortom, een lekker tussendoortje met een lichte spanning.

Meer recensies van Amber Drenth