Geweldig!

Ik heb eerder de boeken over Het Hawthorne mysterie verslonden. Die boeken waren echt geweldig. Toen ik erachter kwam dat er een hele nieuwe serie over de Hawthorne-broers zou verschijnen, was ik natuurlijk dolblij. In dit boek speelt Avery niet meer de hoofdrol (al komt ze zeker nog wel in het verhaal voor), maar volgen we de broers Grayson en Jameson.

Wat in De Hawthorne-broers gelijk is aan de vorige delen zijn de puzzels in het verhaal. Die spelen natuurlijk weer een rol in het mysterie dat de broers moeten oplossen. Daarnaast is er genoeg spanning vanwege geheimen die aan het licht komen en ontdekken we meer over Grayson en Jameson. Door de spannende wendingen in het verhaal is het verhaal verrassend en blijf je lezen.

Hoewel dit verhaal een vervolg is van eerdere boeken, kan je dit boek prima lezen zonder de eerdere boeken te hebben gelezen. Wel wordt hier en daar kort verwezen naar de eerdere gebeurtenissen, dus pas wel op voor spoilers.

Ik heb in ieder geval weer enorm genoten van dit verhaal. Het einde van De Hawthorne-broers doet je verlangen naar het vervolgdeel, dus hoop ik dat die snel verschijnt!

Meer recensies van Awesomebookloverblog