Geweldig

Toen ik Het koninkrijk der bruggen las was ik gelijk enthousiast. Wat een onwijs gaaf fantasy verhaal is dat! Na dat waanzinnige einde van dat boek moest ik natuurlijk weten hoe het verhaal verder gaat. Hoe gaat Lara het probleem dat zij heeft veroorzaakt oplossen? Krijgt haar echtgenoot, koning Aren, zijn koninkrijk terug?

Wat ik superleuk vond is dat de zussen van Lara een rol krijgen in dit verhaal. In het vorige deel zagen we dat Lara haar zussen heeft gered en ze daarmee de kans heeft geboden om een eigen gekozen leven te leiden. In dit deel heeft Lara hulp nodig om Aren te redden, en de hulp van haar zussen is zeker welkom. Het verhaal zit vol met plottwisten die ik niet zag aankomen. Die wendingen houden het verhaal spannend en zorgden ervoor dat ik niet wilde stoppen met lezen.

De schrijfstijl van Danielle L. Jensen is ook superfijn. Ze schrijft erg meeslepend en geeft je daarnaast ook het gevoel alsof je zelf ook in het verhaal bevindt. Ik vind het erg fijn dat de tempo goed in het verhaal zit en dat het nergens saai wordt. Het is daarom echt onmogelijk om dit boek weg te leggen!

Dit boek heeft me echt zoveel fijne leesuurtjes bezorgd en is zeker een aanrader voor fantasyliefhebbers! Na het lezen van dit geweldige boek ben ik erg benieuwd naar het volgende deel in deze serie. Helaas zal dat niet meer draaien om Aren en Lara. Hun verhaal wordt namelijk goed afgerond in De koningin van verraad. In het volgende deel zal de broer van Lara, met wie we in dit boek al een kennis hebben kunnen maken, een rol spelen.

Meer recensies van Awesomebookloverblog