Vandaag is het mijn beurt om deel te nemen aan de blogtour!
En wat voor een blogtour, Het hotel op de rots, waarvan ik de sleutel van kamer 12 heb mogen ontvangen... Zal het een fijne vakantie zijn?

EEN DEUR GESLOTEN DOOR ANGST
EEN DEUR GEOPEND VOOR LIEFDE
VERTROUWEN DUURT HET LANGST

Barre weersomstandigheden zorgen ervoor dat Hella, haar broertje en haar ouders een noodstop moeten maken. Ze besluiten te overnachten bij het dichtbij zijnde hotel op de rots.
Samen met nog twee andere gezinnen wachten zij in de lobby, tot hun ouders plotseling foetsie zijn. Wat nu?!

Bereid je voor op een grote spiegel.

Mel heeft een heel interessant verhaal geschreven naar aanleiding van de cover. Haar eerste jeugdboek, die ook zeker voor volwassenen geschikt is. Het heeft een enorme diepgang - confrontaties met zonden en angsten, ik weet niet of ik graag kamer 12 wil betreden, wat zal ik gaan tegenkomen? Dát is de brainwave die mij constant bezighield tijdens het lezen van dit boek.
Ze heeft het verhaal beeldend en spannend neergezet. Het boek is zo anders dan ik had verwacht! Mijn vermoeden was een spookhuis met veel griezels. Dat is toch net even anders...

'Uitstel is geen afstel. We weten dat we het samen kunnen doen, niemand zal zijn angst alleen onder ogen hoeven komen.'

Conclusie: een avond fijn vermaak met een bijzonder 'nadenk randje' die nog een poos blijft nasudderen. Opvoeding van tante Mel!
Bedankt toppers, Mel & Hamley. Sandra, dit was een goed idee van jou!

Reacties op: opvoeding van tante Mel

Het hotel op de rots - Mel Hartman