Lezersrecensie

Heerlijke spanning en sensatie

Lisanne Stam 02 april 2021 Auteur
Spelen met vuur is het eerste deel van het King-vierluik.

De familie King is een prominente familie, sjiek de friemel. Luci is getrouwd met een van de telgen, Benjamin. Ze hebben samen twee kinderen (Oliver en Sophia) en baden zich in luxe.
Hoewel het niet aan financiële middelen ontbreekt, hecht Luci veel meer waarde aan aandacht voor elkaar.
Zodra Benjamin zonder overleg besluit om zijn broertje Josh vanuit de gevangenis bij hun te laten wonen, breekt de hel los.
Door Josh in huis te nemen raakt Luci geconfronteerd met haar verleden en met een aantrekkingskracht waar je U tegen zegt.
Zal het Luci lukken om haar man trouw te blijven?
'Als hij zijn kop maar dicht houdt is deze prins al gauw Ursula de zeeheks wanneer hij z'n scheur lostrekt.'

Een kennismaking waarvan ik overrompeld ben geraakt. Olivia kan zichzelf Queen van erotische romans noemen.
Graag werd ik van tevoren gewaarschuwd voor de consequenties van deze verslavende reeks.
'Ik wil met dit boek, slapen, eten, douchen, leven. Hij moet in mijn tas overal mee naartoe.'

Olivia schrijft vlot, beeldend, humoristisch en grof met een sexy randje. Dat is wellicht een understatement.
De personages beginnen enorm te leven. Ze heeft het voor elkaar gekregen dat je als lezer jezelf bijna met allen kunt identificeren. Er is altijd wel iets wat kunt aanspreken in hen.
Naast dat ik Luci en Josh hele kleurrijke karakters vind, ben ik ook dol op kleine Sophia. Ik moest af en toe wat anekdotes delen thuis. Heerlijk, lekker ongeremd.
'Ik heb mijn dochter verpest. Benjamin stuurde een keurig spermacelletje, vast ook nog met een stropdasje om, mijn ei was een agressieve bitch. Ze vermorzelde het spermacelletje en vrat 'm op met huid en haar.'

Ik geef het verhaal vier(+) sterren! Zo benieuwd hoe dit verdergaat. Ik kan niet wachten!
Een dikke vette pluim voor Olivia.

Meer recensies van Lisanne Stam

Gesponsord