Zeer uitgebreide gedachtegangen van twee ‘niet sporende’ vrouwen

Om heel eerlijk te zijn vond ik het boek tegenvallen. Dat heb je natuurlijk al in m’n tussentijdse update kunnen lezen, maar nu het uit is is mijn mening er niet beter op geworden. Het verhaal duurde erg lang, alles werd te uitgebreid verteld, elke gedachtegang en daardoor kwam er totaal geen vaart in het verhaal. Ik kon geen sympathie opbrengen voor een van de hoofdpersonen. Ik vond ze allebei eigenlijk niet ‘sporen’. De clou van het verhaal was op zich wel origineel, maar het had anders gebracht moeten worden (vind ik).
Gek genoeg vond ik de schrijfstijl bij de stukjes van Lily beter dan bij die van Katherine. Maar helaas waren die stukjes vaak erg kort.
Als je van uitgebreide gedachtegangen en beschrijvingen houdt dan is dit een ideaal boek voor jou, ben je meer van de vaart erin houden, dan denk ik dat je beter een ander boek kunt kiezen.

Meer recensies van Christien Heinen