Verrassend boek!

Christien Heinen 08 april 2021
Ik vond het een intrigerend verhaal om te lezen. Het is verrassend en zit goed in elkaar. Het is niet een standaard verhaal. Het verrassende zit m ook in het feit dat het gewoon in Nederland is en dat het ook daadwerkelijk zou kunnen gebeuren.
Het eerste gedeelte is niet spannend, maar wel erg interessant. Het verhaal wordt vanuit verschillende personages verteld en daarom krijg je een goed beeld van iedereen en over hoe iedereen denkt en in het verhaal staat.
Vanaf het derde deel in het boek wordt het spannend door de verschillende gebeurtenissen die dan plaatsvinden.
Soms leek iets maar heel kort in de tijd te zijn geweest, maar door de leeftijd van Pup ontdek je dat er al verscheidende jaren verstreken zijn. Dit had van mij wel iets duidelijker aangegeven mogen worden.
Het is een afgerond verhaal met toch nog een enigszins verrassend einde.
Het boek leest heerlijk vlot. Korte hoofdstukken. Zeer prettige schrijfstijl.
Ik vond het niet een echte thriller, maar zeker meer dan de moeite waard om te lezen!

Meer recensies van Christien Heinen