“Het korte tweede leven van Bree Tanner”

Daniii 01 september 2020
Het boek Het Korte Tweede Leven Van Bree Tanner is boek nummer 3.5 van de Twilight-serie. Het is een extra novelle dat bij het boek Eclips hoort. In het boek wordt het verhaal verteld van Bree Tanner.

Bree Tanner is een jonge vampier (geïntroduceerd in Eclips) en in dit boek wordt haar verhaal verteld. Je leest over haar eerste momenten als vampier, het maken van nieuwe vrienden/vijanden en over de training voor het grote gevecht.

Het verhaal wordt verteld door de ogen van Bree Tanner. Door de schrijfstijl van Stephenie Meyer kan je, je erg goed inleven in het personage. Omdat het een kort verhaal is heb je het ook zo uit, een perfecte toevoeging aan de Twilight-serie als je het mij vraagt!

Het korte tweede leven van Bree Tanner is opnieuw een goede mix van gevaar, mysterie en romantiek. Je leert de duistere kant van jonge vampiers en het nieuwelingenleger waar Bree deel van uitmaakt goed kennen! Voor de fans van de Twilight-serie is dit zeker een aanrader!

Meer recensies van Daniii