Meester Leonie

Elisa11 02 februari 2024
Dit boek geeft haar leven als strafrechtadvocaat weer. Het boek is prettig opgebouwd, de hoofdstukken zijn niet te lang en je kunt de hoofdstukken ook afzonderlijk van elkaar lezen.

Leonie van der Grinten weet al van jongs af aan dat ze later strafrechtadvocaat wil worden. Ze geeft een eerlijk beeld van hoe haar carrierepad is gelopen en dat ze door hard te werken een eigen praktijk heeft kunnen oprichten.

Ik heb samen met Leonie in het eerste jaar van de rechtenopleiding gezeten en ik vond het interessant om over haar carriere te lezen. Daarnaast vind ik het goed dat ze actualiteiten heeft aangehaald en de lezer meer neemt in de wereld van de advocatuur, in het bijzonder de strafrechtadvocatuur.

Ook geeft Leonie een eerlijk beeld van de hobbels die ze mee heeft gemaakt. Ik kan dit boek dan ook zeker aan andere lezers aanraden en heb het boek gewaardeerd met 4 sterren.

Meer recensies van Elisa11