Leuk voorleesboek

EMBV 06 oktober 2020
Lucinda Riley, ja wie kent haar niet. Enorm populair met de Zeven Zussen serie evenals haar losse romans. Allemaal bestellers. Lucinda Riley heeft meer noten op haar zang. Zo is er nu een kinderboek verschenen “Bram en het droomengeltje”. Een boek dat ze samen met haar zoon Harry Whittaker geschreven heeft. Het belooft ook een hele serie te worden. Dat gaan we zeker blijven volgen.

Aangezien we midden in de kinderboekenweek zitten is dit een mooie gelegenheid om aandacht aan “Bram en het droomengeltje”te besteden. Het is een mooi voorleesboek voor de allerkleinsten onder ons. Ze zullen het zeker een spannend verhaal vinden. Bram die verhuisd is en moet wennen aan de nieuwe omgeving. Dan hoort hij voor hij slapen gaat rare geluiden. Geluiden die hij niet kan thuis brengen en hij vindt het doodeng. Welk monster schuilt er in het huis. Slapen kan Bram wel vergeten…Hij is angstig in het donker met die rare geluiden. Het droomengeltje is er voor Bram om een oplossing te zoeken…

Bram en het droomengeltje is een heerlijk om voor te lezen of om samen te lezen. Dan kan er ook genoten worden van de mooie illustraties die in het boek staan. Die geven op een prachtige manier het verhaal ook weer. Het is niet alleen het geschreven verhaal, maar de illustraties vertellen precies hetzelfde verhaal. Het is heel mooi vormgegeven. Stimuleer het lezen van kleinsten onder ons , hoe kun je dan beter beginnen met het voorlezen van Bram en het droomengeltje.

Meer recensies van EMBV