Meesterlijk!

EMBV 27 september 2019
“Kamer 305” rolde deze week in de brievenbus, een boek dat ik al regelmatig voorbij zag komen social media, dus meteen klaar gelegd om te lezen… Nou dat heb ik geweten… de tijd vloog voorbij, menig kopje koffie koud en afwezig reageren op huisgenoten.. ja helemaal in het boek opgezogen….

Een heerlijk spannend boek, vlot geschreven, mede door de korte hoofstukken. De hoofstukken waren geschreven vanuit verschillende personages ( Eva, Kim, Martijn) . Vaak kan dat storend zijn, maar dat was in dit geval prima bij te houden. De Spanning wordt goed opgebouwd, ieder hoofdstuk kom je een stukje dichter bij en dat niet alleen, je zit hard mee te denken van wie kan het gedaan hebben, en wie is toch die anonieme figuur in sommige hoofdstukken voorbij komt… de auteur weet zo de lezer knap nieuwsgierig te houden , je wilt en kunt alleen maar doorlezen. Je wilt gewoon weten wat er nu precies in Kamer 305 is gebeurd…. Aan het einde komen de puzzelstukjes samen bij een zeer verrassend plot die ik niet zag aankomen. Meesterlijk geschreven !

Ik kan een lang verhaal gaan ophangen, maar dat is gewoon niet te doen, omdat de woorden verder ontbreken. Dit boek moet gewoon iedere thriller liefhebber of liefhebber van Nederlandse Auteurs lezen. Je gaat er daar echt geen spijt van krijgen! Absolute aanrader !

Meer recensies van EMBV