Het huis Anubis meets The Mummy en Indiana Jones <3

Floor Flawless 25 januari 2024
De Torenclub en de wraak van Keket is het derde deel in de avontuurlijke serie van Marianne van der Wal.

Deze keer volgen we De Torenclub naar Egypte. Ze worden namelijk uitgenodigd om bij de onthulling van het nieuwste museumstuk te zijn: De halsketting van Nefertiti. Tijdens deze onthulling wordt er een papyrusrol gestolen. Tijdens hun zoektocht naar deze papyrusrol, stuiten ze op een mythe over een amulet, dat heel gevaarlijk is als het in de verkeerde handen valt. Kunnen ze een ramp voorkomen?

Een boek boordevol avontuur. Ook komen de onderwerpen vriendschap, rouw en een beginnende liefde aan bod. Je kunt het boek los lezen, maar het is het leukst om de serie op volgorde te lezen, zodat je de personages ook ziet groeien (in dit deel zijn het inmiddels jonge pubers).

Meer recensies van Floor Flawless