Gewoon wauw!!

Jos Fransen 14 februari 2020
Ontzettend knap, mooi en bovenal intelligent geschreven, eindelijk weer een literaire thriller, waarvan het predicaat 'literair', echt de lading dekt.. Hier blijkt dat literair, heel toegankelijk kan zijn. Het verhaal is onbestaanbaar, maar waanzinnig geloofwaardig. De schrijfster heeft de gave om je geheel te laten inleven in de gedachten, situaties van de drie hoofdpersonages, je kijkt over hun schouders mee (intiem), het is 'klein', geen geografische aanknopingspunten, het kan zich overal hebben afgespeeld.
En dan nog eens zo'n afsluitend laatste hoofdstuk... ja ik weet het, een laatste hoofdstuk is een afsluitende hoofdstuk, maar dit laatste hoofdstuk is de kers op de taart.
Dit was genieten (oké, en wat nagelbijten).

Meer recensies van Jos Fransen