Goede intelligente opzet, maar traag ,traag.

Jos Fransen 01 december 2022
Ik ben een echte Håkan Nesser fan, dit boek begint herkenbaar op een Håkan Nesser manier(), de opbouw van het ontstaan van de vereniging van linkshandigen, de ontwikkelingen die ontstaan, de situatie en de gevoelens bij de leden als er sprake gaat zijn van een reünie, zorgt dat je als lezer alerter gaat worden, je voelt dat dit niet goed zit, dat er iets duister speelt.
Maar hierna moet je als lezer toch wel heel veel moeite doen om door te blijven lezen, traag, zo traag en toch wel wat gekunsteld en dan de combinatie van de oud commissaris Van Veeter en inspecteur Gunnar Barbarotti (mijn favoriet, spreekt/overlegt soms met God), ik had hier veel van verwacht, maar ze zijn bijna kopieën van elkaar, voor mij werkt dit helemaal niet, het idee op zich is origineel, daarom had ik er veel van verwacht.

Meer recensies van Jos Fransen