Meesterwerk

Joyce 26 februari 2024
Het boek ‘De jaren zonder zomer’ brandde al een tijd een gat in mijn digitale postvak. Het was dat andere boeken een strengere deadline hadden, maar wat wilde ik dit boek graag lezen. Ik lees nooit flapteksten, dus ik wist niet precies waar het boek over ging, maar na de Madeline Dawson serie wist ik gewoon dat ook dit weer een goed boek van de hand van Jerrad Hoff moest zijn. En dat was het zeker!

Vanaf de allereerste pagina zat ik helemaal in het verhaal. Het is dat ik kinderen, een huishouden en o ja ook nog een baan heb, maar anders was ik de hele tijd door blijven lezen. Ook al wilde ik niet dat ik het boek ooit uit zou hebben. Jerrad schrijft meeslepend over de gebeurtenissen die hoofdpersonage Allison heeft meegemaakt in haar leven. Je volgt haar eigenlijk als ze het verhaal aan haar naasten vertelt. Het is alsof je bij haar in de tuin zit en meeluistert.

Het boek bevat genoeg spannende en soms ietwat gruwelijke gebeurtenissen, maar het is altijd op zo’n manier geschreven dat je er niet misselijk van wordt. Of misschien heb ik gewoon een sterke maag.

Jerrad, ook met dit boek heb je weer een meesterwerk afgeleverd. Als dit ooit verfilmd zou worden, zou ik vooraan zitten om de film te bekijken!

Meer recensies van Joyce