Een goed handboek!

Kersentaart 24 april 2023
Dit is niet alleen nuttige informatie voor protesten en activistische bewegingen maar ook goede informatie over hoe je in het algemeen organiseert. Het is ook relevant voor mensen die bij bijvoorbeeld een stichting of vrijwilligerswerk iets zelf willen organiseren. Hoe organiseer je anderen? Hoe zorg je dat jouw project anderen aanspreekt? Waar moet je aandenken qua bereikbaarheid als je een fysieke activiteit organiseert voor mensen met verschillende beperkingen.

Wat ik een beetje mis is de boodschap dat het ook oké is om op de onderste ladders van engagement te staan. Lid worden van en vrijwilligerswerk doen voor een zaak waar je veel omgeeft is ook valide/belangrijk. Je hoeft niet alles zelf op te zetten en vooral als je jong bent kan het veel haalbaarder zijn om je aan te sluiten bij een bestaande organisatie.

Meer recensies van Kersentaart