The Split

Kersentaart 23 mei 2021
Ik heb vorig jaar Kleine zwarte leugens en Op de vlucht gelezen van Sharon Bolton. Dit zijn allebei een paar van de beste thrillers die ik gelezen heb. Het probleem is dat ik verwacht dat alles wat ik van haar lees op hetzelfde niveau moet zijn en dat is niet het geval met dit boek.
Ik verwachtte een boek dat zich afspeelt op South Georgia en mooie beschrijvingen van de natuur zal hebben zoals haar andere boeken. Het grootste deel van het boek speelt zich echter niet af op deze plaats. Bovendien kwam er ook een extra perspectief bij (naast de hoofdpersoon) die ik niet zo kon waarderen.
Van de plotwendingen, waar het bij een thriller natuurlijk grotendeels omdraait, zag ik een groot aantal al aankomen.
Dit boek was dus overall best een teleurstelling.

Meer recensies van Kersentaart