Schattig tot 80%

Kersentaart 16 juni 2021
Ik vond het begin van dit boek superschattig omdat Milly verstand heeft van honkbal en daarom Carson kan helpen. Dit leidt tot verschillende schattige trainingen en een geloofwaardige opbouw van hun relatie.
Wat mij in dit boek erg tegenstond was het einde. Als je liever niets wilt weten over het plot, lees dan deze recensie niet verder. Romantische boeken hebben bijna altijd een moment waarop de relatie op het laatste moment tóch stuk loopt. Ik vond de manier waarop dat in dit boek gebeurde niet goed gedaan.
Het gaat uit en anderhalf jaar daarna komt hij zijn excuses aanbieden en komt het helemaal goed. Voor mij had er minder tijd tussen moeten zitten en hadden ze het probleem samen op moeten lossen.

Meer recensies van Kersentaart