Leuk boek met humor en romantiek

Kimberly 27 september 2020
Via uitgeverij SVM Publishing heb ik een e-book naar keuze gewonnen, ‘Fout’ was mijn keuze. Van dit boek had ik geen verwachtingen en ben ik maar gewoon gaan lezen.

‘Fout’ gaat over Sophie, ze werkt in een koffiebar en fantaseert vaak over een ongelofelijk knappe vaste klant Luke, die elke dinsdag zijn koffie bij haar komt halen. Maar dan moet Sophie naar de studentenkliniek voor anticonceptie en komt ze erachter dat Luke, waarover ze altijd fantaseert, haar gynaecoloog is. Kan het nog ongemakkelijker worden?

‘Fout’ is een sexy, met humor en romantiek geschreven boek wat me vanaf het begin boeide. Het verhaal is leuk en enigszins voorspelbaar, maar dat stoorde totaal niet. Je leest het hele verhaal vanuit Sophie, je leeft met haar mee en voelt ook haar schaamte. Ik vond het heel leuk om vanuit haar dit boek te lezen. Sophie is heel eerlijk en ook haar vriendin Everly zegt wat ze denkt.

‘Fout’ is niet een heel lang verhaal daarom was het ook snel uit. Tegen het einde wilde ik zoveel meer lezen van Luke en Sophie, het is jammer dat hun verhaal niet verdergaat. Ik had graag wat meer gevoelens gelezen en wat minder erotische stukken. Toch ben ik benieuwd naar de andere boeken van Jana Aston, want dit was een heerlijk verhaal om tussendoor te lezen.

Meer recensies van Kimberly