Boek om fysiek in je kast te hebben staan!

kim.leest 07 juli 2023
In 'Deep Relax' lees je het verhaal van Eliane, één van de founders van de House of Deeprelax app, een app met yoga nidra sessies. Het ging lange tijd niet goed met haar. Maar door middel van diepgaande persoonlijke ontwikkeling staat ze waar ze nu staat. Daar vertelt ze in dit boek alles over. Eerlijk en rauw. Zonder zichzelf te beschermen.

Na elk hoofdstuk geeft Eliane je een sessie uit de app mee. Ze legt uit waarvoor deze specifieke sessie dient en er staat ook een QR-code bij. Aangezien ik lifetime member ben van de app, kan ik er altijd aan.

Ik heb er een tijdje over gedaan om het boek uit te lezen. Ik wilde het goed tot me laten doordringen. Het kan goed zijn dat ik dit boek later nog eens vastneem, want naast het levensverhaal van Eliane staat er nog heel wat bruikbare informatie in.

Dit boek is er eentje om fysiek in je kast te hebben staan.

Meer recensies van kim.leest