Alle stukjes passen mooi in elkaar.

Kristel 27 september 2019
AUTEUR:
Yvonne Franssen
Met Kamer 305 is Yvonne aan haar vijfde thriller toe en dit is zeker niet ongemerkt voorbij gegaan. Zelf is ze heel intensief bezig om haar boeken voor te stellen via social media. Geregeld zie je een kort filmpje voorbij komen op haar fb profiel, en trouwens ook dagelijks een mooi versje dat je niet onaangeroerd laat.
THRILLER:
Eva, ondertussen een volwassen vrouw heeft een moeilijke jeugd achter de rug. Een periode waar ze veel verlies en pijn in heeft gekend. Door wat ze allemaal heeft meegemaakt staat ze zeer argwanend tegenover een vermissing en een moordzaak, en besluit zelf op onderzoek te gaan. Zo komt ze in contact met Martijn en Kim. Wat verbindt hun met de moord? En wie is het volgende slachtoffer?
MIJN MENING:
Schaduwen was mijn eerste boek van Yvonne, dus met haar aangename schrijfstijl had ik al kennis gemaakt. Met Kamer 305 houdt ze deze trend aan, samen met de korte hoofdstukken en de aanhoudende spanning maakt het boek bijzonder vlot leesbaar. Het wordt geschreven vanuit verschillende personages en in het begin is het best even wennen, maar je bent het snel gewoon. Alles vloeit netjes in elkaar over, en tot op het laatste wordt je geregeld op een verkeerd been gezet. Een thriller die het verdient om in de prijzen te vallen, en te worden vertaald. Jammer dat het schrijven van een boek langer duurt dan het lezen, want ik kijk al uit naar haar volgende.
RAAD IK DIT BOEK AAN?
Absoluut!