Een perfect duo.

Kristel 29 november 2023
De meermaals bekroonde auteur M.W.Craven werd in Carlisle geboren, maar groeide op in Newcastle. Hij is zeventien jaar reclasseringsambtenaar geweest voor hij fulltime auteur werd.

Wachington Poe en Tilly Bradshaw staan voor een ongelooflijke uitdaging. Hun collega en goede vriendin Estelle Doyle, wordt verdacht van de moord op haar vader. Ondertussen worden er moorden gepleegd van minder geliefde personen die bekend zijn in de media. Vooraf krijgen deze aparte gedichten toegestuurd en gedroogde bloemen. Elk van hen komt bizar aan zijn einde. Het is een race tegen de klok om zowel Estelle bij te staan als de seriemoordenaar te stoppen, want de slachtoffers stapelen zich op.

Net zoals de vorige delen van dit aparte duo, heb ik weer met volle teugen genoten van dit spannende verhaal. Een duo die zo erg veel van elkaar verschillen, maar elkaar zo goed aanvullen. Ze zuigen je mee in het opwindende verhaal, en maken je nieuwsgieriger bladzijde na bladzijde. Het leest bijzonder vlot, geen al te lange hoofdstukken, hier en daar is er plaats voor een vleugje humor en je kent de personen door en door. Wanneer je nog geen kennis hebt gemaakt met dit stel, raad ik je het echt aan om dit snel te doen. Dit boek getuigt ook van een mooie research die vooraf is gegaan.

Meer recensies van Kristel