Niets is wat het lijkt.

Kristel 13 oktober 2023
Freida McFadden is een praktiserend arts, gespecialiseerd in hersenletsel. Zij heeft meerdere psychologische thrillers geschreven alsook medische humor romans. Wat de hulp weet is het vervolg over de huishoudelijke hulp Millie.

Millie volgt nog college sociale psychologie, om deze te bekostigen werkt ze graag bij als huishoudhulp. Het is echter niet makkelijk om een werkgever te vinden die niet te veel in je verleden rondneust, want Millie heeft wat te verbergen. Wanneer ze bij het echtpaar Garrick mag beginnen, lijkt het de perfecte job. Maar niets of niemand is wat of wie het lijkt. Millie is steeds gedreven om mensen in nood te helpen, maar soms wordt je afgerekend voor deze mooie daad.
Bij een recensie boek neem ik steeds aantekeningen, tot mijn verbazing stelde ik vast dat ik enkel in het begin zaken heb genoteerd. Het boek nam me volledig in beslag, en ik was de rest totaal vergeten. Zo vlot en gladjes geschreven. In het begin van het verhaal had ik even een deja vu gevoel, maar ik kan het niet laten om Millie leuk te vinden. Ik ben er zeker van dat Millie in dit deel vrienden maakt waar we in de toekomst nog van gaan horen, of althans dat hoop ik toch. Net zoals in het vorige deel is het een plot dat je niet verwacht. Weer een verhaal volledig naar mijn gading. Bijzonder graag gelezen.

Meer recensies van Kristel