De roedel

Kristel 17 december 2023

Mijn twee heerlijkheden zijn lezen en mijn hond(en). Dus wat is er nu leuker om dit te combineren af en toe tussen de thrillers door.
Sinds kort hebben we een nieuwe pup in huis, onze derde ondertussen in de loop van heel wat jaren. Jaren waar we enorm van hun liefde en vriendschap hebben kunnen genieten.
Dit boek kwam ik toevallig tegen op social media. Het sprak me enorm aan, heb het onmiddellijk gekocht en in één ruk uitgelezen (ik heb er zelfs mijn thriller voor opzij gelegd). Ik was benieuwd hoe Stefan Goris met zijn roedel het had kunnen schoppen tot wereldkampioen sledehondenrennen. Het boek heeft me toch nieuwe en eigenlijk logische richtlijnen gegeven die ik zeker ga uitproberen, in mijn dagelijkse leven uiteraard.
Alleen al als je van honden houdt, kan ik je dit boek aanraden. Het is duidelijk geschreven met de nodige voorbeelden.

Meer recensies van Kristel