Fijne trilogie

Laura19907 09 oktober 2020
Aan niemand vertellen :
Op een mistige avond wordt het verminkte lichaam van David Hoogland gevonden. Waarom is hij vermoordt? De zaak lijkt dood te lopen, tot er nog een moord gepleegd wordt

Morgen ben ik weer thuis:
De elfjarige Britt wordt ontvoerd. Lois wordt op de zaak gezet en moet haar proberen te vinden

Vraag niet waarom:
Zomaar worden er mensen neergestoken, iedereen komt er levend vanaf. Totdat een jong meisje wel dood gevonden wordt in een steeg, met een steekwonden.
Lois en haar team moeten het oplossen.

3 verhalen in een bundel en goede reviews dus heb ik dit boek gekocht.
En ook ik vond de boeken fijn om te lezen.
Lois is menselijk, begripvol maar staat ook sterk in haar schoenen.
Verder krijg je een band met haar omdat haar personage goed is uitgediept. Je leert haar verleden kennen, en haar heden.
En haar naaste collega's leer je ook kennen.
Heel fijn en goed gedaan.
Ook de zaken van Lois zitten goed in elkaar, maar wat wel jammer is, is dat Simone al vrij snel te veel prijs geeft waardoor een heel groot stuk van het plot al onthuld is. Hierdoor zakt de spanning van het verhaal vooral in de eerst 2 boeken.
Het derde boek heeft nog wel een klein plottwist en was daar ook wel wat verrast in.
Haar privéleven maakt in het derde boek een grotere twist en vond ik erg mooi om te lezen.
Het 3de boek is in mijn ogen ook het beste van de trilogie.
Wel heb ik genoten van het boek, de zaken en het personage Lois.
Jammer dat er niet meer boeken van haar verschenen zijn.
Ik geef deze trilogie 4 sterren

Meer recensies van Laura19907