Deel 2 moet wel beter

Laura19907 29 maart 2020
Op een vroege morgen wordt Rode, Rosalind, Ryan dood gevonden in een meer. Om haar heen drijven rode rozen.
Gemma Woodstock krijgt de zaak in handen en moet ontrafelen wie deze mooie lerares heeft vermoord.
Maar door de zaak komt ook haar eigen verleden aan het licht..

Dit boek is deel 1 van de Gemma Woodstock serie. Achterflap klinkt veelbelovend en ook de voorkant intrigeert.
Het boek begint ook meteen met de zaak, je leert Gemma snel kennen en ook een kijkje in haar verleden hoort erbij.
Het boek is niet slecht, maar echt een razend spannend en snelle thriller is het niet. Het blijft iets te veel hangen op hetzelfde niveau van een whodunit, waardoor de vaart uit het verhaal gaat.
Plot heeft wel een onverwachte wending, met wel een voorspelbare iets ten aanzien van Rose, en is ook vrij spannend gedaam
Het boek is goed genoeg om mij nieuwsgierig te maken naar het volgende deel, maar het moet wel beter zijn om mijn interesse te houden in deze serie.

3 sterren voor het debuut van Bailey

Meer recensies van Laura19907