Warm aanbevolen!

LaurianneBooks 21 november 2020
'Hoe dan ook' is het perfecte verhaal om helemaal bij weg te dromen. Paige is een van de eerlijkste personages die ik ooit in een boek ben tegengekomen. Ze is verre van perfect, heeft problemen die ze negeert, angsten die in haar hoofd rondtollen, maar ze blijft in haar eigen waarde. Paige is een romanticus maar ook een realist, een dromer en een overthinker. En dat is wat haar zo heerlijk gecompliceerd, relatable en echt maakt.
Dit boek is een liefdesverhaal, maar uiteindelijk draait het om Paige, en hoe zij haar eigen geluk weet te vinden, met of zonder vriend. Bovendien heeft 'Hoe dan ook' verrassend veel diepgang door de verschillende flashbacks. Je krijgt meer mee dan wat zich in het heden afspeelt. Het maakt de keuzes en acties van de personages duidelijker en realistischer.
Je blijft ook doorlezen door dat zowat elk hoofdstuk eindigt op een cliffhanger, iets wat misschien niet iedereen zal smaken maar mij absoluut wel.
Bovendien is het hele idee van dit verhaal zo gek en geniaal, het is echt uniek in zijn soort en ik hou ervan.
Als je op zoek bent naar een warm gevoel voor deze koude periodes: dit is het boek dat je zoekt. Niet twijfelen ;) en gewoon lezen.

Meer recensies van LaurianneBooks