Op naar dat epische boek 3!

LaurianneBooks 20 maart 2022
Dit tweede boek is voor mij een opbouw naar een episch einde. Hoewel ik heb genoten van dit boek - net als in boek 1 lijk ik iets te missen. Ik kan er mijn vinger niet op leggen, maar er mist gewoon iets.
Dat gezegd te hebben; Noni weet precies hoe ze personages moet neerzetten, vooral dan de nevenpersonages krijgen in deel 2 een enorme diepgang. Kiva (hoofdpersonage) zelf bleef voor mij in dit deel eerder een plat personage met niet al te veel diepgang. Ik ben mee met haar beweegredenen, maar voor mij persoonlijk bleef het nogal op het oppervlak.
Ook al die giga plottwists: driekwart ervan waren voor mij wederom voorspelbaar, wat ik in deel 1 ook al had ervaren. Maar dit doet niets aan het sterke plot dat ook in dit boek verder werd gezet.
Kortom: een erg fijn boek, spannende opbouw én ik kijk uit naar boek 3, waar ik hopelijk dat dingetje ga vinden wat ik in de eerste twee boeken mis.

Meer recensies van LaurianneBooks