Genoten, maar kon beter

LaurianneBooks 20 maart 2022
3.5 ⭐️
Aristoteles & Dante duiken in een nieuw boek, een nieuw avontuur met nieuwe uitdagingen. Dit tweede boek is zeker een mooie aanvulling op het eerste boek. Weer kon ik genieten van de prachtige schrijfstijl en poëtische verwoordingen van Sáenz.
Helaas miste ik wel heel wat diepgang bij sommige gebeurtenissen. Ook gaat het niet zozeer over Ari & Dante, maar ligt de focus meer op hoe Ari in de wereld duikt en om de ontwikkeling van zijn personage. Wat niet slecht is, want ook hier heb ik enorm van genoten.
Het einde: een enorme cliché. Maar gelukkig ben ik wel een échte sucker voor cliché eindes.
Kortom: een fijn boek, daar niet van, maar of het nu echt een aanvulling en noodzaak was? Nee, dat niet. Ik heb ervan genoten maar vond het geen must om te lezen.

Meer recensies van LaurianneBooks