Sterk begin, minder sterk einde

LaurianneBooks 20 maart 2022
Tuesday Mooney gaat in het zwart; een mystery roman voor iets ouder dan YA. (Hoewel het ook perfect leesbaar is voor de typische YA-doelgroep.)
Dit boek heeft een erg sterk begin, maar gaat dan helaas wat de dieperik in.
De verwijzingen in het begin richting Edgar Allan Poe: geniaal. Ze geven een extra dimensie aan het hele verhaal maar helaas worden deze verwijzingen al snel ... vergeten?
De verschillende POV's geven je als lezer extra inzicht in het hele mysterie en je beleeft echt hoe iedereen een ander spel speelt. Dit geeft ook extra diepgang aan de personages, maar om de een of andere reden bleef ik als lezer zijnde eerder koud toe naar de personages. Ook de romance die in het verhaal verwerkt is, was in mijn opinie totaal overbodig en gaf geen diepgang aan het hele verhaal.
Een fijn boek, maar er zat zoveel meer in dat helaas niet naar boven is gekomen.

Meer recensies van LaurianneBooks