thriller met twee gezichten.

leentje4trixie 07 maart 2019
Malin is een tiener als ze op een avond samen met vrienden het bos ingaat en het lijkje van een kleuter vind.Het lijk is van een 5jarig meisje en blijkt er al vele jaren te liggen.Het onderzoek word stopgezet en na 8jaar terug heropent op dat moment is Malin politie agent en ze mag mee helpen om deze cold case te onderzoeken.Ze zijn een week bezig als hanne en peter verdwijnen ,zij zitten ook op deze zaak,hanne word al snel vermoeid en onderkoeld teruggevonden.Ze weet niet meer wat er is gebeurt,ze heeft voor iedereen kunnen verbergen dat ze dement begint te worden haar korte termijn geheugen werkt niet meer.Ze houd daarom een dagboek bij maar is dat tijdens haar vlucht verloren.Jake een jonge man vind haar dagboek maar durft het niet terug te geven omdat hij daarbij persoonlijke geheimen zou prijsgeven en besluit het bij te houden en te lezen.Het onderzoek vordert moeizaam en er word een tweede lijk gevonden op dezelfde plaats dan 20j geleden.Het is een spannend verhaal met een alweer verrassend einde.Malin ontdekt meer dan haar lief is en weet eindelijk wie ze echt is.Daarom geef ik het dan ook deze titel.

Meer recensies van leentje4trixie