Fata Morgana

Boek 1 De verdwenen vaders

Avonturen beleven in de jungle van Mexico, ruïnes bekijken, en zwemmen in de zee. Maggie en Mike kunnen niet wachten om samen met hun vrienden Tobias en Emma op vakantie te gaan.

Maar Mexico is een beetje plek met veel geheimen. En als hun vaders verdwijnen zullen ze samen die geheimen moeten ontrafelen om hen te redden.

zullen ze hen vinden of worden ze prooi?

Fata Morgana is mijn eerste boek van auteur Leana Mystic. Het pseudoniem voor Natasha van Limpt en Leana Nicolai. De dames hebben hun krachten gebundeld om dit super spannende verhaal voor de bovenbouw te schrijven.

Het boek is niet alleen gevuld met een super spannend verhaal (soms is het echt nagelbijten) maar is tevens fantastisch gedecoreerd met afbeeldingen.

In het begin vinden we de paspoorten van alle hoofdpersonen. Hierdoor heb je al meteen wat meer inzicht.

Het boek heeft een goede opbouw en word elk hoofdstuk door een ander karakter verteld zonder dat het daardoor verwarrend word. Het sluit goed op elkaar aan.

Ik vind het een dikke aanrader op de bovenbouw en kan zelf stiekem ook niet wachten op een vervolg!

Meer recensies van Lezen_en_leven_met_nienke