magisch evenwicht deel 2

Kaal, zodat iedereen hem voor altijd zal zien als de moordenaar die op dodeneiland verbleef.

Marlin zijn toekomst lijkt uitzichtloos. Voor de moord op koning Bror zal hij zijn laatste dagen slijten op dodeneiland, de plek waar hij ooit het leven zal laten, althans dat denk hij.

Maar als hij plotseling word opgehaald blijken de koning en koningin een opdracht voor hem te hebben. Een missie waarbij hij de vrede tussen mens, dwerg en tovenaars moet zien te waarborgen.

Gaat dit ooit lukken?

Waar ik na het vorige boek uitkeer van wederom een avontuur van Elliot en Ivana draait het deze keer om een heel ander karakter in dezelfde wereld.

Maar waar ik lichtelijk teleurgesteld was moest ik dit al snel bijstellen, het avontuur van Morlin had me al snel in zijn greep.

Het boek heeft een lekker opbouw en de spanning loopt steeds verder op. Het verhaal is letterlijk een missie die top voltooid is.

De schrijfstijl is prettig en goed te volgen, hierdoor leest ook dit verhaal heerlijk weg. Er lijkt zelfs een evolutie te zitten tussen het 1e en 2e deel, de schrijfstijl is nog sprekender en je word helemaal meegenomen in het verhaal!

Ik ben benieuwd of in het laatste deel van deze reeks misschien wel alles samenkomt. Maar daarvoor zullen we nog even geduld moeten hebben!

Meer recensies van Lezen_en_leven_met_nienke