Sterrenjagers - Jen Minkman

Sterrenjagers is in een nieuw jasje gestoken! En wat mij betreft eentje die perfect past bij het verhaal. Daarom des te meer reden om dit boek wat om mijn must read lijstje stond te gaan lezen!

Synopsis

Jullie zijn Sterrenjagers. Jullie dragen de Vonk in je.' Berry Taylor woont met haar broer Ozan en opa Terrence op het eiland Jersey. Berry en Ozan schrijven een bekend blog over allerlei bovennatuurlijke verschijnselen. Als ze op een dag vreemde lichten boven een graancirkel waarnemen en hun opa tegelijkertijd door een ongeluk in het ziekenhuis belandt, komt hun leven in een stroomversnelling terecht. Berry en haar tweelingbroer blijken deel uit te maken van een familie die al eeuwenlang een belangrijk geheim bewaart, en de tijd is aangebroken dat geheim te onthullen. Samen met de mysterieuze Roth gaan ze op weg.

Dit boek pas precies in mijn straatje, niet alleen barst het van de fantasy maar lijken schrijfster @jenminkman en ik dezelfde boeken te lezen en dezelfde films te kijken. Ze heeft perfect die spannende herkenbare elementen verweven in dit fantastische verhaal. De engelen, de avonturen en het plot maken het verhaal helemaal af!

Eigenlijk alles wat Jen schrijft wil ik direct lezen en ook hier wat dat het geval. En zoals altijd ben ik geen woord teleurgesteld!

Het verhaal is spannend, mystiek met een snufje magie en natuurlijk liefde. Hierdoor leest het lekker vlot weg en was het helaas ook binnen de kortste keren uit. Ik wil niet teveel onthullen want daar is dit boek simpelweg te goed voor, dit moet je zelf gaan beleven. Ik zat er helemaal in!

Sterrenjagers is een stukje kunst om te zien (nieuwe cover en stunning sprayed edge) en te lezen en mag dan ook niet in jou boekenkast/ must read lijstje ontbreken!

Meer recensies van Lezen_en_leven_met_nienke