Geesten van het zuiden - Angie Fox

Als werkloze grafisch ontwerper zit Verety Long niet te wachten op nog meer problemen. Tot ze een geest betrapt in een landhuis en blijkt te beschikken over de gave om met hen te communiceren en te zien.

Wanneer ze dan ook nog word opgezadeld bovennatuurlijke hulpje en de bad boy in town haar hulp nodig heeft besluit ze er toch maar het beste van te maken. Deze klopgeesten kan ze dan ook nog wel handelen.

Het boek geesten van het zuiden leest weg als een trein, in het begin moest ik even zoeken naar een richting maar als snel werd het zowel spannend als grappig en kon ik niet meer stoppen!

Angie Fox is een levendige schrijfster met prachtige dialogen en en prachtige beschrijvingen het boek echt tot leven weet te brengen. Ze heeft echt op de details gelet.

Het is een heerlijk fantasy verhaal met een hintje humor. Ik heb enorm genoten van dit boek en vind het een echte aanrader!

Meer recensies van Lezen_en_leven_met_nienke