duistere dromen - Natasha van Limpt

Wanneer duistere dromen haar leven tot een hel maken besluit ze dat er een eind aan moet komen.

Zou die ene coach van de vage advertentie de persoon zijn die haar van haar ellende kan verlossen?

Duistere dromen is een kort verhaal van de Boekenvos. De welbekende novelle die niet meer als 100 pagina’s telt. Heerlijk als je een korte spanningsboog hebt. Echter… had deze van mij langer mogen zijn.

Ik moet zeggen dat het niet perse mijn genre is omdat ik me meestal afzijdig houd van duistere/enge verhalen maar dit verhaal intrigeerde me.

Harper moet met een oud trauma aan de slag om erachter te komen waar haar nachtmerries vandaan komen. Hiervoor betreed ze een andere wereld.

Het einde en het plot gaan me te snel, het is een novelle dus niet lang maar dit verhaal vraagt om meer.

Natasha heeft een super fijne schrijfstijl en haar werk is me niet onbekend en haar verhalen lezen weg als een trein maar deze trein ging mij te snel.

Meer recensies van Lezen_en_leven_met_nienke