Het spiegelcircus - Suzanne Martin

Een kaft die je meteen je aandacht pakt, zo aantrekkelijk! Het boek vraagt erom gelezen te worden!

Synopsis

Het Spiegelcircus heeft er alle schijn van een geweldige plek te zijn. Eentje waar je gewoon een kaartje voor móét kopen. Maar wees gewaarschuwd: trap niet in de val en ga niet op zoek naar deze plek. Jesse is op zoek naar dat ene sensationele verhaal dat viraal zal gaan. Dan hoort hij over een magisch circus in de bossen van Drenthe. Een circus dat alleen verschijnt tijdens volle maan. Is dit zijn kans om door te breken als videomaker? Het Spiegelcircus is het debuut van Suzanne Martin, een pseudoniem van twee ervaren verhalenvertellers die jou meenemen naar een wereld waar elke voorstelling een avontuur is en waar je nooit écht veilig bent. Opgelet: dit boek bevat clowns, bovennatuurlijke verschijnselen en magie.

Het spiegelcircus heb ik in no time uitgelezen. Vanaf pagina 1 zat ik in het verhaal gezogen. Het is slim geschreven en de opening zorgt ervoor dat je meteen midden in het verhaal terecht komt.

langzaam ontrafelt het zich, super spannend, geheimzinnig maar niet voorspelbaar! Soms weet je gewoon wat er komen gaat maar bij dit boek is alles anders.

Het is een verhaal dat past in het nu, sociale media en vloggen zijn mooi in het verhaal verwekt tussen de authentieke kenmerken van een circus.

Het boek is spanning maar niet eng. Voor mij een pre want ik ben echt een angsthaas. Dit boek is dus geschikt voor een grote doelgroep van jong tot oud zal zeker genieten van dit verhaal!

Meer recensies van Lezen_en_leven_met_nienke