Heerlijke liefde

LindsLeest 30 juli 2020
Abigail en Ferdi zijn weer terug! Zowel deel 1 als dit tweede deel heb ik als luisterboek gelezen. Doordat het verhaal door zowel een mannelijke en vrouwelijke stem wordt voorgelezen, wordt je net wat meer in het verhaal gezogen. Ik kreeg echt het gevoel dat Ferdi en Abi tot leven kwamen.

Wat een lekkere spanning zit er toch tussen Ferdi en Abigail. Vanaf het begin werd ik weer gelijk in het verhaal gezogen, na de cliffhanger van deel 1. Er komt een heerlijke dosis liefdesdrama in naar voren. In dit verhaal blijkt ook maar weer wat er kan gebeuren als je niet goed met je partner communiceert en over gaat op aannames.
Ik vond het verhaal wel iets minder dan deel één, maar kan niet zo goed duiden waarom ik dat vond. Het is voor mij wel een reden om een ster minder te geven als deel 1. Toch was dit deel ook te snel uit, maar is er gelukkig nog een derde deel en is het sprookje tussen Ferdi en Abi nog niet ten einde!

Meer recensies van LindsLeest