The game is on!

Game On is de nieuwe megaspannende jeugdthriller van Cis Meijer en is speciaal geschreven voor de jeugdige lezer. De politie niet betreden reeks staat bekend om de pakkende schrijfstijl en de actuele thema’s. Cis Meijer weet wederom de spanning op te bouwen en ervoor te zorgen dat je het boek in 1 ruk uitleest. Perfect voor de jonge lezers die niets vrezen.

Wanneer Noor hun vriendenroep opgeeft voor Breakpoint, een populair youtubespel, hopen de vrienden van harte dat ze worden geselecteerd. Ze kunnen het geld wat je ermee kan verdienen goed gebruiken, en wat bekendheid zouden vooral de meiden ook wel tof vinden. Al snel ontvangen ze een geheimzinnige uitnodiging; maar is Breakpoint wel wat de vrienden denken dat het is? Al snel gebeuren er vreemde dingen en als Sky dan ook nog eens spoorloos verdwenen is, wordt het spel ineens gruwelijk. Hoe ver zijn de vrienden bereid om voor elkaar te gaan?

Je leest Game On vanuit verschillende perspectieven. We lezen vanuit Noor, wiens moeder er alleen voor staat en soms moeite heeft met rondkomen. En we lezen mee met Sky, die na een vervelend voorval op kamp enorm onzeker is geworden. We leren de vriendengroep stukje bij beter kennen en ook lees je stukken vanuit de onbekende dader en dat zorgt voor extra spanning.

Zoals we gewend zijn van Cis Meijer zit je ook bij Game On meteen midden in het verhaal.
Het is mooi hoe Cis Meijer er in slaagt pittige thema’s zoals bodyshaming en overmatig social media gebruik in haar verhaal te verwerken zonder dat het zware kost wordt. Game On is beklemmend herkenbaar en ook uitermate spannend, soms vloog ik door het verhaal omdat ik verder MOEST lezen.

Game On is wederom een dikke aanrader voor de liefhebber van bloedstollende jeugdthrillers,

Meer recensies van Love_books_like_manon_neke