Spannend vervolg!

Mieke Piersma 28 september 2020
*Eligio* de uitverkorene sluit prachtig aan op het 1e deel *Il Circolo* en het begint gelijk super spannend. De zwangere Lotte valt in de handen van de psychopaat Salvatore en ze beseft zich maar al te goed hoe gevaarlijk deze man is. Hij deinst nergens voor terug, want als iemand hem in de weg zit dood hij die persoon gewetenloos. Je leeft mee met Lotte en voelt haar angst sinds ze weet dat het Salvatore om haar baby te doen is….de uitverkorene….en wat gebeurt er met haar zodra de baby er is?

Het verhaal neemt je mee in de diepe duisternis van angst, geweld en gruwelijkheden! De schrijfster weet als geen ander het zo goed te verwoorden, dat je op het puntje van je stoel zit en het boek gewoonweg niet kunt wegleggen. Het spannende vervolg is boeiend vanaf de eerste bladzijde en je wilt alleen maar doorlezen!

Lotte wordt opgepakt en gearresteerd voor moord…Ondanks dat ze een sterke vrouw is breekt ze bij de gedachte dat ze - wie weet voor hoelang - opgesloten zit en met niemand contact heeft.
Waarom laat Don Nijenhuis niks van zich horen? Of heeft hij geen belang meer bij haar, maar alleen bij zijn zoontje?

Ik heb genoten van dit boek met een heerlijke schrijfstijl en korte hoofdstukken.

De personages worden zo intens beschreven door de schrijfster, het is net alsof je ze persoonlijk kent. Ik wil niet teveel uitwijden over het verhaal, bang om spoilers weg te geven, wat natuurlijk niet de bedoeling is.

Ik zou iedere thriller liefhebber dit boek willen aanraden met een geweldige plotwending die ik niet zag aankomen.. Spanning gegarandeerd!

Meer recensies van Mieke Piersma