Iene Miene Mutte

Monique 09 september 2020
Rechercheur Helen Grace krijgt het zwaar als in korte tijd diverse mensen worden ontvoerd. Elke keer worden er twee personen ontvoerd, waarvan er één terugkomt, de ander overlijdt. Degenen die terugkeren vertellen allemaal hetzelfde bizarre verhaal. Een keuze moeten maken tussen leven en dood. Maar wat als je hebt gedood. Hoe ga je dan verder met deze wetenschap?
Als twee van haar collega's worden ontvoerd komt alles wel heel dicht bij. Door goed speurwerk legt Helen Grace de juiste verbanden en komt ze achter de identiteit van de moordenaar.

Dit boek is een zeer spannende thriller. Had zelf nog nooit en boek van deze schrijver gelezen maar op aanraden van velen toch aan het eerste boek in de serie begonnen. En eerlijk is eerlijk, het viel totaal niet tegen. Sterker nog, de volgende delen wil ik zeker ook gaan lezen. Ben benieuwd waar Helen voor komt te staan in de overige boeken in de serie. Dus ik ben zeker nog niet klaar met het lezen van de boeken van deze auteur.

Meer recensies van Monique