Een must-have!

Moontje 04 oktober 2020
Zowel de titel als de cover spreken mij niet aan, maar oh wat is dit een schitterend verhaal!
Korte hoofdstukken en deze zijn allen geschreven vanuit het perspectief van een gezinslid. Zij wisselen elkaar af. Je kunt je goed inleven hoe het is voor de kinderen die door hun moeder ‘genegeerd’ worden. De kinderen gaan allemaal op een andere manier om met hun moeder die eigenlijk niet meer hun moeder is. Althans zo voelt het. Ook voor haar man is het enorm lastig en dat wordt goed beschreven. Het raakte me écht.
Met regelmaat krijg je een hoofdstuk over de gebeurtenissen van Leie in haar jonge jaren. Omdat dit korte fragmenten zijn, maakt het je des te nieuwsgieriger waarom ze zwijgt en wacht….
De vaart zit er goed in, fijne schrijfstijl, goede opbouw en een prachtig plot!

Meer recensies van Moontje