Leuke toevoeging aan deze serie!

NinavdHeijden 01 oktober 2022
Dit boek geeft je een exclusief inkijkje in wat er allemaal gebeurd is voordat het eerste seizoen van Fate - The Winx Saga begint. We zien hoe de nieuwe studenten Aisha en Musa voor het eerst Alfea ontdekken, we leren meer over wat er gebeurd is tussen Terra en Riven, we lezen hoe Farah voor het eerst op zoek gaat naar Bloom (ook al weet ze op dit moment nog niet dat Bloom hetgeen is wat ze zoekt) en we krijgen een inkijkje in Stella's leven voordat de meiden samen gaan wonen in het nieuwe schooljaar.

Ik kan niet zeggen dat ik ooit eerder al een boek heb gelezen dat om deze manier gebaseerd is op een bestaande verfilming. Op deze manier laat de schrijfster zien dan we door middel van een boek veel dieper in kunnen gaan op de achtergrond verhalen van al deze geweldige karakters.

Het boek zat ook goed in elkaar met weer de wisselende perspectieven tussen alle feeën en de specialisten. Zo lees je ook nog meer over de gedachtegangen en gevoelens van de karakters.

Dit boek is echt aan voor alle Winx liefhebbers onder ons. Mocht je nog niet begonnen zijn aan de Netflix serie dan raad ik je aan om eerst dit boek te lezen als een soort van proloog en dan meteen lekker verder te lezen in het andere boek of verder te kijken naar de 2 seizoen die staan te popelen om je nog meer geweldige dingen uit deze magische wereld te laten zien, voelen en horen.

Meer recensies van NinavdHeijden