Heerlijk winters boek vol romantiek!

NinavdHeijden 16 december 2022
Eerder las ik van deze groep geweldige schrijfsters al het boek Blackout. Zoals je misschien al wel verwacht aan de naam is Whiteout een soortgelijk boek. Alleen speelt het verhaal zich deze keer niet in een stad met een stroomstoring af maar in een stad met een sneeuwstorm! Perfect voor deze tijd van het jaar dus.

We volgen Stevie die met een groots gebaar haar ruzie met haar vriendinnetje Sola probeert op te lossen. Hierbij krijgt ze hulp van haar grote vriendengroep die ieder ook hun eigen romantische avontuur meemaken op de avond van de sneeuwstorm.

Ondanks dat we steeds korte verhalen lezen over de karakters leef je echt mee en duik je gemakkelijk het verhaal in. De situaties zijn zo levendig en vol liefde omschreven dat je niks anders kunt doen dan keihard duimen voor het samenkomen van alle stelletjes en daarna keihard juichen als het ze stuk voor stuk lukt om hun echte liefde (terug) te vinden.

Het boek laat ons zien dat wanneer je je niet laat tegenhouden door onmogelijkheden en wanneer je hoop houdt in de liefde waarin je echt gelooft dat alles altijd goed komt. Want als het nog niet goed is, is het nog niet het einde.

Meer recensies van NinavdHeijden